isapisa03

Alla inlägg under juni 2012

Av Isabelle Sjöberg - 19 juni 2012 22:24

 Hej!  De var jätte länge sen jag blogga. De kan vara för att jag dansar mycket och är med vänner och är inne på Facebook och Movistarplanet. Idag och i Måndags och Söndags och Lördags var jag på dansläger och imorgon är de sista dan och vi ska ha uppvisning med Street och Jazz och Disco de ska bli jätte roligt men också jätte tråkigt för de är sista dan.    Men efter ska jag till min pappas jobb för de är nån invigning för att dom har flyttat våning och darför ska vi dit. Ganska många kommer vara där! Och bara pappa kommer på min dansuppvisning och kanske nån annan  !!!!!!!!!!!!

Av Isabelle Sjöberg - 19 juni 2012 22:24

 Hej!  De var jätte länge sen jag blogga. De kan vara för att jag dansar mycket och är med vänner och är inne på Facebook och Movistarplanet. Idag och i Måndags och Söndags och Lördags var jag på dansläger och imorgon är de sista dan och vi ska ha uppvisning med Street och Jazz och Disco de ska bli jätte roligt men också jätte tråkigt för de är sista dan.    Men efter ska jag till min pappas jobb för de är nån invigning för att dom har flyttat våning och darför ska vi dit. Ganska många kommer vara där! Och bara pappa kommer på min dansuppvisning och kanske nån annan  !!!!!!!!!!!!

Presentation

hej jag älskar och dansa! och justin bieber

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards